استقلال

این وبلاگ برای ابی ها است پس شما قرمز عزیز واردنشوید

استقلال

این وبلاگ برای ابی ها است پس شما قرمز عزیز واردنشوید

اس اس اث میلان

سلام

دلم می خواد داد بزنم و بگم بابا استقلالی ها راه پرسپولیسی هارو نرید و یه اسطوره مثل حجازی رو خراب نکنید(همون طوری که پروین رو ضایع کردند)

 توی یه جمعی مختلط بودیم  خانومی گفت : مردونگی وجود نداره که یه دفعه پسری بلند شدو گفت : دیدی سلام من رو هم بهش برسون....

واقعا هم اگر دیدیدسلام من و اون پسره رو بهش برسونید

نظرات 4 + ارسال نظر

salam

سوشا 1387/03/20 ساعت 18:51

حالم به هم زدی ابروی هرچی استقلالیو میلانی بود بردی نمیدونم کی برات وبلاگ ساخت از خودت بر نمی امد ادعای وبلاگی ایدوارم نظرم بخونی

بابک 1387/07/18 ساعت 19:42 http://www.nimaes.blogfa.com/

آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم

سلام وب خوبی دارید می خواستم با شما تبادل لینک کنم شما رو لینک کردم منو با نام استقلال محبوب قلب ها بلینکید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد