استقلال

این وبلاگ برای ابی ها است پس شما قرمز عزیز واردنشوید

استقلال

این وبلاگ برای ابی ها است پس شما قرمز عزیز واردنشوید

دیدی گفتم

دیدید گفتم اینا لوک خوش شانس اند!!!

ما دقیقه اخر گل می خوریم و اونا می زنند!

ولی خداییش بازی طالب لو رو حال کردی؟

نظرات 4 + ارسال نظر

سلام عزیزم .وبلاگ خوبی داری.اگه خواستی بستنی یخی لینکم کن.فعلا؛

نیما 1386/09/02 ساعت 19:25 http://biname.blogsky.com

سلام
من اومدم.
خوش باشی

سلام
وای چه عزیزمی انداختی روم هیجان زده شدم
هنوز مرتب نکردی این وبلاگ رو؟
بجنب گلم
یه جا برای عکس ها
یه جا برای خبرها
یه جا برای کری خونی هات برای پرسپولیسیها
اگه دیدم مرتب کردی یه چند تا کد کلیپ باحال رو تو قسمت نظر
بهت می دم
من دوباره سر می زنم.

حمید رضا 1386/09/03 ساعت 19:42

به پس بچه لب خطی من دوران سربازی ۴-۵ تا سربازآموزشی مال اونورا داشتم اما اینکه از تو یه خورده بزرگترم
شاعر مورد علاقم سهرابه
وقت کتاب خوندن ندارم
درمورد آرایش آره خدا هر کی رو زیبایی خاصی داده
من ۳ تا خواهر دارم که ۲ تاش ازدواج کردن و یکیشون مربی
بسکتباله و سرپرست تیم منتخب کرجه
انقدر بگم که چون هم کشتی می گرفتم هم فوتبال بازی
می کردم مینیسک پام پاره شد و موقعیت بازی تو همای تهران رو از دست دادم برای همین رفتم دنبال مربی گری
بابام هم هیچ موقع نظری در مورد ازدواج کسی نداده
عشق فابرگاس رو دارم هر جا که یه کامپیتر ببینم سه سوت تو اینترنتم واسه همین زود به زود وبم رو به روز میکنم
سلام ما رو به بچه های با حال خزانه برسون بگو خیلی با حالین . گلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد