استقلال

این وبلاگ برای ابی ها است پس شما قرمز عزیز واردنشوید

استقلال

این وبلاگ برای ابی ها است پس شما قرمز عزیز واردنشوید

استقلال

دیدید ۵-۳ بردیم؟

حقمون بیشتر بود ولی خوب.........

 

نظرات 2 + ارسال نظر
حمید رضا 1386/09/03 ساعت 16:43

باشه بابا چرا می زنی؟
اصلا از همون اول نباید تو فوتبال ایران دخالت می کردم ولی خوب نظردیگران برام مهمه ٬
بعدی اینکه بچه کرج ( مهرشهر)
یه جا گفته بودی تو جام ملتها به حقش نرسید باید بگم بهتر
چون همه کاسه کوزه ها رو سر اون می شکستن بالاخره اونا
دنبال یه بهونه می گردن راستش من به خاطر همین چیزا حالم
از فوتبال ایران بهم می خوره حق خیلی ها رو می خورن
(این ها رو یه وقت تایید نکنی یکی ببینه دوباره بیفتم تو شر)
اصلا دوست ندارم بعد بلاگفا٬ با بلاگ اسکای هم درگیر شم
یادمه بعد جام ملتها یه مطلب نوشتم که کلی به مشکل خوردم
البته اون موقع تو بلاگفا مطلب می زدم٬ بازم خواستی بیشتر از من بدونی بپرس

حمید رضا 1386/09/03 ساعت 17:31

منظورت رو از چی کاره ای نفهمیدم ولی اگه می خوای بدونی کجا کار می کنم یه شرکت خصوصی به نام ایران بورگه تو میدان هفت تیر تهران( چتر دامادمونم)
سربازی رفتم این یعنی سنم رو نمی گم
همیشه ماشین بابا رو می پیچونم مربی گری درجه c رو از دست دادم (این یعنی ورزشکارم ولی چون غیبت کردم بهم ندادن) عاشق دلارم دستم تو جیب خودمه
وقت همیشه کم میارم ولی بدقول نیستم
هیچ وقت مثل آدم حسابی ها نخوابیدم
یه زمانی عشق بازی کردن فوتبال داشتم اما مینیسکم پاره شد دیگه چی بگم گلم؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد