استقلال

این وبلاگ برای ابی ها است پس شما قرمز عزیز واردنشوید

استقلال

این وبلاگ برای ابی ها است پس شما قرمز عزیز واردنشوید

استقلال

فقط همین ما۱-۰ به پاس باختیم

                                           مبارکشون باشه .......

نظرات 10 + ارسال نظر

بابا استقلال ول معطله بیخی
امسال بیخیال ss

سلام پریسا جان خوب هستی که و امیدوارم که خوب باشی برای جواب اون سوال اگر پیدا کردی بهم زنگ بزن/راستی چرا گوشیتو خاموش کردی؟؟؟

پریسا جون یادم رفت بهت بگم فردا تولد منه
تولد تو کی هست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

تولدت مبارک
۲۵ اذر

حمید رضا 1386/09/09 ساعت 17:56

سلام
باید یه ذره روش فکر کنم تا بتونم پیدا کنم چه جوری آبی میشه
اما در مورد قالبم باید بگم هر چند وقت یه بار عوض میکنم
این دفعه نوبت این قالب بود
ببین گلم پرسپولیس تهران امسال با ۵/۲ میلیارد بسته شده
آنالیزور آژاکس و مربی صاحب نامی مثل قطبی رو داره
یک هیچ ٬ یک هیچ میبره
اون وقت تو می خوای یه تیم مثل استقلال که کل تیمش
۶ تا بازیکن طراز اول داره نبازه
گلم ناراحت نشی اما ناصر خان حجازی عشق منه بد بخت
چی کار کنه وقتی بازیکنی که براش آوردن حتی نمی تونه
بازی رو از یه طرف به طرف دیگه زمین عوض کنه و تیم رو از
فشار در بیاره (ناراحت نشی ها)
اما باید بگم هر وقت پرسپولیس و استقلال ما خوب بودن
ایران یه تیم ملی قوی مثل تیم ۹۸ فرانسه رو داشته من
دلم برای شما طرفدارهای فوتبال ایران می سوزه که هیچ
موقع نمی دونید تیمتون چرا اینجوری بازی می کنه
برم ببینم می تونم برات قالب درست کنم

حمید رضا 1386/09/09 ساعت 18:16

گلم هر کاری کردم و هر چقدر شماره رنگها رو عوض کردم
انگار سه تا رنگ بیشتر نداره سفید ٫ سبز و همین قهوه ای
با زیر مجموعه های همین رنگها
اون تگ بادی رو هم از زیر اسم طالب لو ور دار

سلام
ای بابا تیمی که عرضه نداره هرچی سرش بیاد حقشه

سلام استقلال حقش باخت نبود نه؟

پرسپولیس 1386/09/09 ساعت 20:18

خوشم میاد خودتونم می دونین که ول معطلین...
آخه اس اسو چه به بازی باید برین آفتابه سازی
تسلیت میگم... مگه فقط بتونین از تیمه دسته یکی ببرین :))

ببخشید پس چرا افتابه ها وابکش هاهمه قرمزاند؟
ادب هم چیز خوبیه که خیلی ها ازش محروم اند!!

سلام به چه امیدی شما طرفدار این تیم هستید استقلال هم شد تیم باعث ابروریزی کشور ماست بیاین پرسپولیسی شین متشکر

اگه استقلال نبود که نه تنها لیگمون بلکه ایران هم هیچ ارزشی نداشت
انقدر از ادم های فضول بدم میاد!!!!!!!!!!

مرتضی 1387/05/31 ساعت 19:57 http://@

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد