استقلال

این وبلاگ برای ابی ها است پس شما قرمز عزیز واردنشوید

استقلال

این وبلاگ برای ابی ها است پس شما قرمز عزیز واردنشوید

مصاحبه سایت ابیته با طالب لو

پرسپولیسی نمی شوم!

استقلال خانه من است

هر چه دارم از پیراهن مقدس استقلال دارم

بدون شک وحید طالب لو یکی از محبوب ترین بازیکنان حال حاضر استقلال است. بازیهای خوب در کنار اخلاق مثال زدنی وحید باعث شد تا او خیلی زود خودش را در دل میلیون ها هوادار استقلال جا کند.

آقا وحید چه خبر؟

سلامتی.خبر خاصی نیست. در اردوی تیم ملی هستم و تمرینهای فشرده ای را پشت سر میگذاریم.من پیش از این هم به خود شما گفتم انتخاب اول و دوم و سوم و چهارم وپنجم من استقلال است .

اگر پرسپولیس شما را بخواهد؟

با تمام احترامی که برایشان قائلم، همان طور که گفتم من پرسپولیسی نمی شوم. استقلال خانه من است.

از تمامی طرفداران که واقعا در این فصل برای تیمشان سنگ تمام گذاشتند سپاسگزارم و مطمئن باشید استقلال خانه من است.من ۸ سال در این تیم بوده ام و هر چه دارم از پیراهن مقدس استقلال دارم.

نظرات 10 + ارسال نظر

سلام
شعر خیلی زیبایی بود .
موفق باشی
پیش منم بیا

سلام
شرمنده
این نظر قبلی اشتباهی برای شما آمد.
منم یک استقلالیم و خوشحال شدم وبلاگ شما رو دیدم
عکس های وحید هم قشنگ بودن.
میخوام از فرصت استفاده کنم وبگم که
من تازه وبلاگم رو درست کردم و معتقدم که تبادل لینک میتونه شمار بازدید کنندگان رو هم بالا ببره
میخواستم با شما تبادل لینک کنم اگه موافقید منو در جریان بگذارید .
شاید هم تونستیم به هم دیگه کمک کنیم.
ممنون موفق باشی
بای

حمید رضا 1386/09/13 ساعت 16:57

سلام
شماره اش رو بده ببین چه جوری دکش می کنم برات
آخه هیچی نباشه به من می گن حمید شلوغ...

حمید رضا 1386/09/13 ساعت 18:10

ببین گلم
مثل بچه آدم بهش می گی که بی خیال تو شه و گرنه
شماره اش رو می دی به پلیس مخابرات ٬
یزار در مورد پلیس مخابرات بهت توضیح بدم :
براشون ایرانسل ٬ تالیا ٬ همراه اول ٬ ۰۹۱۲ ٬ تلفن کارتی ٬
تلفن خونگی یا به قول رفیقام صغری ٬ کبری نداره
چون با استفاده از ماهواره New Rush hour تمام مشترکین
تحت پوشش اونها است و در عرض سه سوت تا گوشی رو
جواب بدی طرف رد یابی میشه بعدم یه حال مشتی ازش میگیرن که البته باید پول خرج کنی که من بهت فقط پیشنهاد
دادم
روش بعدی همون خانواده خودته که به نظر من امن ترین راهه
چند بار که بابات جواب بده یارو دیگه زنگ نمی زنه (یادت نره که
خانواده آدم بهترین پشتیبان هست)
روش بعدی اینه که با هاش یه قرار می ذاری به من هم اطلاع
می دی با هم میرم جلوی خودت کاری میکنم که اولین مرد
تاریخ باشه که بصورت طبیعی حامله میشه(البته ببخشید)
روش بعدی شماره اش رو می دی به من تا بگم بچه های باحال
و زیر دستام یه حال خوشگل ازش بگیرن که تضمینی ۱۰۰ روز
رو تخت بیمارستان باشه و بعد ادامه زندگی رو ویلچر
کاری داشتی بگو ولی بهترین راه خانواده آدم هست...

فرهاد 1386/10/04 ساعت 10:44 http://www.abitarin.ir

با سلام من میر وب سایت www.abitarin.ir هستم میخواستم بگم حیفه این وب سایت بازدی کننده نداره اگه میخوای میتونی من وتو
تو هر چه بهتر کردن وب سایت من کمک کنیم اگه خواستی بیا به این
ای دی abitarin11@yahoo.com فقط زودتر جواب بدین من منتظرم
به امید دیدار

Ali shoriabi 1386/10/06 ساعت 17:02 http://w 700.com

Salam omidwaram esteghlal emsal gahraman beshe

مهیار اس اسی 1387/01/19 ساعت 12:59

ای ول به داداش خودم
همیشه این شعار یادت باشه
وحید دست طلایی عقاب آسیایی

فایزه اس اس 1387/10/09 ساعت 20:42

مرسی وحید عاششششششششششققققققققتمممممم

آصف 1387/11/22 ساعت 13:25 http://sedaye-darya.blogfa.com

مهدی 1388/09/25 ساعت 16:24 http://varzeshsss.com

عالی بو د همیشه استقلالی باش یه سر به ما بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد