استقلال

این وبلاگ برای ابی ها است پس شما قرمز عزیز واردنشوید

استقلال

این وبلاگ برای ابی ها است پس شما قرمز عزیز واردنشوید

نظرات 7 + ارسال نظر
فرزاد 1386/09/15 ساعت 22:10 http://top2007.blogsky.com

سلام پریسا خانوم
خوشحالم یه وب فوتبالی دیگه تو بلاگ اسکای میبینم
وبتونم خوبه منم از طالب لو خوشم میاد
دوست داشتید پیش منم بیاید
بای

حمید رضا 1386/09/15 ساعت 23:55

سلام گلم
چرا باید دروغ بگم من فقط یه ذره پیشت درد دل کردم
ولی دروغ نگفتم (آدم وقتی دروغ می گه که یه ضرر یا منفعتی رو در پیش داشته باشه) من که نه ضرری میبینم و نه منفعتی
تورو نمی دونم چی فکر میکنی فقط انقدر بدون که امروز
مجبور شدم ۶۰۰۰۰۰ تومان بدم به یه دکتر تغذیه ٬تحت النهارم
پاره شد وقتی رقم رو شنیدم ولی خوب مجبورم چی کار کنم
به قوله کمالی (مربی بدنسازمه) انشالله جام جهانی ۲۰۱۰ می ترکونم٬
گلم فقط وایستا ببین خیلیا باید جلو تکنیکم لونگ بندازن

جواد 1386/09/16 ساعت 11:11 http://dolaat.blogsky.com

سلام هم تیمی

نبینم غمتو...خوب باختیم که باختیم...شکست پلی است واسه پیروزی...انشالله امروز میبریم

راستی وبلاگت حالا شده یه استقلالی کامل...عالیه...صلیقت رو میگم

به امید پیروزی در مقابل ذوب آهن

پیشم بیا...در مورد شعرام نظر بده...لطفا نظراتت یه کلمه ای نباشه...مفصل مثله من..

منتظرتم...
لبخند یادت نره

حمید رضا 1386/09/16 ساعت 15:20

ناراحی نمی شی بگم
خوب من یه پرسپولیسی دو آتیشه بودم تا اینکه عابدزاده از
فوتبال خداحافظی کرد از اون به بعد آخرین بازی رو که دیدم
(از فوتبال ایران) پرسپولیس ـ استقلال همین فصل بوده و
خیلی وقته بازی ایرانی رو نگاه نمی کنم من پیشکسوتهای زیادی رو تو فوتبال ایران دوست دارم و از نزدیک دیدم از
پرویز ابوطالب بگیر بیا تا همین ناصر حجازی و عابدزاده ٬
ابطحی ٬غلام پیروانی ٬ افشین پیروانی ٬ وحید قلیچ٬ ناصر
و نادر محمدخانی ٬ مدیر روستا و... از این بازیکنهای الان فقط محمد نوازی٬ علی منصوریان ٬ ابراهیم صادقی٬ نیکبخت و
برومند رو از نزدیک دیدم و از اخلاقشون خوشم اومده ولی
هنوز هیچ کدوم نتونسته اند من رو ترغیب کنن که از فوتبال
ایران خوشم بیاد .

سلام
برد استقلال رو بهت تبریک میگم.
شما لینک شدی.
راستی برای اینگه وبلاگت درست بشه عکس های بزرگ رو اندازه شون روکوچکتر کن یا قالبت رو تعغییر بده.
موفق باشی

حمید رضا 1386/09/16 ساعت 19:40

پس بزن بهادر هم هستی هان؟
پسره عرضه نداشته وگر نه یه دختر هر چه قدر که ورزیده باشه
نمی تونه یه پسر رو بزنه (این رو نوشتم که بگم مثلا نترسیدم)
جون من زدیش دمت گرم واس به بچه ها بگم یه جا برات تو
تو نوچه هام خالی کنن این امیر پلنگ دیگه بدردم نمی خوره
آمارش تو ۱۱۰ گهی شده٬ خواستی دو سه نفر بهت اضافه
میکنم که کمکت کنن محل ببندی چطوره پری کماندو؟

سلام بابا آبیتهههههههههههههههههه
آره من لینکت میکنم تو هم بکن
آلبوم فرزاد فرومند رو هم گذاشتم
موفق باشی
بای

دست گلت دردنکنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد