استقلال

این وبلاگ برای ابی ها است پس شما قرمز عزیز واردنشوید

استقلال

این وبلاگ برای ابی ها است پس شما قرمز عزیز واردنشوید

Image hosted by
 TinyPic.com
نظرات 6 + ارسال نظر
حمید رضا 1386/09/28 ساعت 00:52

سلام خانومی
ایراد نداره پس ۰۹۱۲۴۴ مال شما بود هان که گفته بودی با سعید کار دارم
حالا خبرهای تازه بدم
۱)قرارداد ۲ ساله با شهرداری کرج نوشتم
۲)هما از من شکایت کرده گفته با هاشون قرارداد داشتم نباید
باتیم دیگه ای قرارداد می بستم هیئت فوتبال تهران هم به
خاطر یه مسائلی طرف من رو گرفت
۳)یه خط ایرانسل خریدم ۷۰۰۰۰ تومان ۰۹۳۵۴۸۵۴۳۳۹ رفیقام
میگن رفته تو پاچم بد فرم البته تالیا سر جاش هست پس
اسکولمون نکن که اشتباه نگرفتی
۴)شماره ۱۸ شهرداری رو می پوشم و مجبورم کردن موهام رو کوتاه کنم البته زیاد فرقی نکرده یه خورده خوردشون کردم

اشی مشی 1387/06/29 ساعت 08:49

www.hiphop_fa.mihanblog.comتبادل لینک میکنید

علی 1387/07/26 ساعت 10:50

lotfan axhaye bazikonan ra biyavarid na axhaye bazikonan timhaye digar mesle sepahan

یه استقلالی اصیل 1387/08/18 ساعت 17:58

حال کردم وبلاگتون رودیدم خیلی جالبه مخصوصا وحید جونم

atash 1387/12/14 ساعت 20:09 http://saeedlove2love

سلامی به گرمی عشق

وب باحالی داری افرین

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
بیا به دهکده ی من

نسیم 1388/08/08 ساعت 14:12 http://tefa.blogfa.com

مرسی وبلاگ خوبی را دارا هستی به وب ما هم سری بزن]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد