استقلال

این وبلاگ برای ابی ها است پس شما قرمز عزیز واردنشوید

استقلال

این وبلاگ برای ابی ها است پس شما قرمز عزیز واردنشوید

سایت ابیته

وحید طالب لو یک تنه استقلال را به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی کشور برد. استقلال در یک بازی نفس گیر موفق شد در اصفهان تیم ذوب آهن این شهر را حذف کرده و به مرحله بعد صعود کند. در این دیدار ابتدا در دقیقه ۴۸ تیم ذوب آهن به گل رسید اما ۵ دقیقه بعد این آرش برهانی بود که گل تساوی استقلال را به ثمر رساند. بازی با نتیجه ۱-۱ پس از ۱۲۰ دقیقه تلاش یافت و نوبت به ضربات بی رحم پنالتی رسید. استقلال با اینکه دو پنالتی توسط جباری و روانخواه از دست داد، اما با درخشش فوق العاده وحید طالب لو برنده دیدار شد تا جشن صعود استقلال به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در اصفهان برگزار شود.

وحید طالب لو موفق شد ۳ ضربه پیاپی بازیکنان حریف را مهار کند تا قهرمان این بازی لقب بگیرد. از اینکه وحید طالب لو بار دیگر به روزهای خوب خود بازگشته است خوشحالیم و از صعود و اوج گیری تیم محبوب پایتخت خرسند!

نظرات 13 + ارسال نظر

آره دمش گرم آبرو داری کردالبته می دونسته طرفدار باحالی مثه شما داره
می بوسمت عزیز
موفق باشی

ایمان 1387/11/15 ساعت 08:23

دمت گرم فقط آبیته

شهرزاد 1388/07/24 ساعت 15:37

وای خوش به حال طالب لو پریسا جون که هوادرای مثل شما داره

علی 1388/08/12 ساعت 16:49 http://ali30s.blogfa.com

سلام چند قطعه ترانه از خوانندگان بزرگ همه ترانه ها کلمه آبی رو دارن تقدیم به دوست استقلالی
شادمهر:
دل من سیاس ولی آبی رو خیلی دوست دارم
روزای روشن آفتابی رو خیلی دوست دارم
با هوای تو توی کوچه های دلواپسی
غروب مبهم سرخابی رو خیلی دوست دارم
محسن چاووشی:
یه روز بارون ، یه روز آفتاب یه روز آروم،یه روز بی تاب
یه روز با من،یه روز بی من یه روز هم دل ، یه روز دشمن
یه روز آبی ترین دریا ، یه روز تاریک مثل فردا
یه روز بغل بغل آغوش ، یه روز ستاره ای خاموش
داریوش:
تو جان من باش و بگو زبان من باش و بگو
بر سر گلدسته عشق اذان من باش و بگو
بگو که مثل من کسی به پای عشق سر نداد
از آن سوی آبی آب خبر نشد خبر نداد
ستار:
ای رگای آبیات چو بستر عشق
شراب هستی درون ساغر عشق
ای کلام آخر به دفتر عشق
نوشتمت به قلبم به شکل باور عشق
سر به سجده بردم برابر عشق
شدی تو اول عشق شدی تو آخر عشق

علی 1388/08/12 ساعت 16:49 http://ali30s.blogfa.com

ادامه ترانه ها
###################
معین:
زندگی با تو چقدر قشنگه، خوبِ من
آسمونِ عشق چه آبی رنگِ
سر بذار آروم به روی شونم، شیرینم
وقتی که خسته از این زمونم
ایرج مهدیان:
من یه سوالم , تو برام جوابی
تشنه خوابم , تو حریر خوابی
ماهی افتاده به خاکم به خاک
تو چشمه پاک و زلال آبی
اندی:
خدا از اندوه تو پائیزو نقاشی کرد
آبی پاک قلبت دریا ها رو کاشی کرد
به شب مثال زلفت رنگ سیاهی کشید
از برق چشمات تو شب مشتی ستاره پا شید
سیمین:
من از اون آسمون آبی میخوام
من از اون شبهای مهتابی میخوام
دلم از خاطره های بد جدا
من از اون وقتای بیتابی میخوام
من از اون وقتای بیتابی میخوام
افتخاری:
اگر می خوای با چلچله یه روزی همسفر بشی
باید ز راز عاشقی همیشه با خبر بشی
با آبی آسمونا پرواز و از سر بگیری
رو شونه ماه بشینی کبوتر سحر بشی کبوتر سحر بشی
گوگوش:
همه شب خواب می بینم که آسمون آبی شده
این شب تار و سیاه دوباره مهتابی شده
می بینم صبح شده و راز من و تو همه جا
میون مردم شهر دوباره آفتابی شده
هایده:
دوباره زیر گنبد آبی ترین آسمون
بیدار می شه چشم زمین از خواب سرد خزون
به شاخه های نیمه جون و خسته زمستون
جون میده دست پرغرور و مهربون بارون
مهستی:
دل عاشق اگه رنگ بهارو آبی میبینه
شبای بی کسیهاشو . شب مهتابی میبینه
به لطف عاشقی حتی گلای زرد پاییزو
به رنگ چشم پر خونش . گل سرخابی میبینه
و
به زیر گنبد آبی احساس . یکی بود و یکی هست
قسم به قصه های عاشقونه . دلم تنگ کسی هست
دلم تنگ کسی هست...
گلپا:
صفای زنده بودن ، طراوت غروره
بنفش و سبز آبی ، سپیده هر بلوره
دوباره روزگاران ، تن صبور و خسته
فریاد از این شکستن ، پشت درهای بسته
پشت درهای بسته
###############################
م و ف ق ب ا ش ی
یاعلی

نیلو فر آبی 1389/08/08 ساعت 10:26

فقط آبیو عشقه

جوجوی نازت 1389/10/12 ساعت 18:57

عاشففففففففففففففففف استقلالم بهتر از اون تیم هیچ تیمی نمیشه ارزومند قهرمااااااااااااانیش
فقط و فقط ابیته در ضمن راجع به بقیه استقلالی ها هم بنویس

آریا 1391/01/14 ساعت 20:49

آره درسته قرمز سوراخه!!!!!!!!
پرسپولیس هر کاری کنه به اس اس ما نمیرسه!
راستی بچه ها به این وبلاگ سر بزنید تو نظرسنجی بزنید استقلال
اول یه مدت عشقمون تونظرسنجی اول بود اما یه دفعه تراکتور حمله کرد
www.mahancasi.blogfa.com

محمد 1391/09/27 ساعت 17:06

سلام خدمت دوستان استقلالی به امید قهرمانی استقلال در تمام جام ها
من محمد از مشهد عاشق استقلال و خصوصا دوستان استقلالی
sste1363@yahoo.com
۰۹۳۷۹۳۴۰۵۳۵
خیلی دوست دارم یه پسر استقلالی بامن رابطه دوستی داشته باشه

وب جالبی دارید موفق باشید

قدیمی بود ولی خوب بود

sadrare 1392/03/26 ساعت 11:41

این پیام مال من نیست ولی بخونیدش: تو رو به امام زمان قسم می دم این پیام رو بخون.دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم نا امید شدند.شبی خواب حضرت زینب (س)را دیدم در گلوم اب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به بیست نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اتقاد نداشت کارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت 20 میلیون به دست اورد. به دست کس دیگری رسید عمل نکرد پسرشو را از دست داد.اگه به حضرت زینب اعتقاد داری این پیامو واسه 20 نفر بفرست............ 20 روز دیگه منتظر یک معجزه باش...بفرستیااااااااا

سلام به نظره من که اصلا حرف تعریف نداشت خیلی خوب بود داداش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد