استقلال

این وبلاگ برای ابی ها است پس شما قرمز عزیز واردنشوید

استقلال

این وبلاگ برای ابی ها است پس شما قرمز عزیز واردنشوید

طالب لو

طالب لو

طالب لو

باخت پرسپولیس روبهتون تبریک می گم.....

نظرات 4 + ارسال نظر
فرهاد 1386/10/04 ساعت 10:45 http://www.abitarin.ir

با سلام من میر وب سایت www.abitarin.ir هستم میخواستم بگم حیفه این وب سایت بازدی کننده نداره اگه میخوای میتونی من وتو
تو هر چه بهتر کردن وب سایت من کمک کنیم اگه خواستی بیا به این
ای دی abitarin11@yahoo.com فقط زودتر جواب بدین من منتظرم
به امید دیدار

من هم مثل شما عاشق طالب لو هستم واو را بسیا ر دوست دارم بهم سر بزن

رومینا 1387/07/15 ساعت 17:19

سلام خیلی وب باحالی داری عزیز

KiNg 1387/09/06 ساعت 23:45

سلام دوست من
وب لاگ زیببای داری
استقلال سرور پرسپولیسه


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد