استقلال

این وبلاگ برای ابی ها است پس شما قرمز عزیز واردنشوید

استقلال

این وبلاگ برای ابی ها است پس شما قرمز عزیز واردنشوید

دیگه دارم دیوونه میشم.... 

فکرنکنم کسی تودنیا وحید رو به اندازه من دوست داشته باشه.... 

به قول شاعر میمیرم براش.... 

خیلی دوستش دارم م م م م م م م م م م م م م م م م م م م م م م م م م م م م م م م م  

کاش خودشم می دونست که من کشته مردشم 

نظرات 4 + ارسال نظر

سلام دوست خوبم.امیدوارم همیشه موفق باشی.به روز ام و منتظر نظرات ارزشمند و زیبای شما.

سلام پریسا خانوم
خوبی ابجی استقلالی؟؟؟؟
استقلال داره خوب نتیجه میگره امیدوارم که همین روند ادامه داشته باشه
من هم یه وب دارم که در مورد وحید طالبو هست
سر برن
خوشحال میشم
منتظرت هستم
بای

سلام سایت خوبی داری اگه علاقه ای به تبادل لینک داری بهم خبر بده (استقلال قهرمان سرور لنگ تهران)

[ بدون نام ] 1389/03/05 ساعت 17:52

be man pm bede ta shomare ie vahidoo behet bedam
ghorbanet pesar khaleie vahid taleblu
m_shabro2010@yahoo.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد