استقلال

این وبلاگ برای ابی ها است پس شما قرمز عزیز واردنشوید

استقلال

این وبلاگ برای ابی ها است پس شما قرمز عزیز واردنشوید

داربی مسخره پایتخت

داربی تکراری برگزار شد 

خدایا شکرت که این شادوماد ما تو زمین نبود تا دگیر ماجراهای سیاسی بشه 

شده یه بازی مسخره که حتی بچه های ۵ ساله هم میدونند کی برنده است

پارسال چون پرسپولیس برده امسال باید استقلال ببره 

ازاول بازی معلوم بود برنده زمین کیه : 

۱.داور مسعود مرادی.داوری که خودش استقلالیه و هر بازی هم که برای استقلال سوت زده استقلال یا مساوی کرده یا برده 

۲.گل صددرصد پرسپولیس مردود شد 

۳.بازیکنای فوق العاده پرسپولیس تعویض شدن تا قدرت تیم افت کنه 

۴.درعوض جباری برای استقلال به زمین اومد تا قدرتش دوبل شه

..... 

اگه میخواید ادمه بدم 

 فکرکنم تا سال خورشیدی باید براتون بشمارم 

من همین جا دارم میگم  

از همه بازیای از پیش تعیین شده متنفرم و این برد رو به اوناییکه تو خوابن و هیچی سرشون نمیشه تبریک میگم........................ 

من ازاین استقلال بیزارم 

سرمربی تیممون میگه ما بازیو دس داشتیم 

اخه مردتیکه نیمه اول ۱۵ دقیقه شد کل بازی؟! 

نیمه دو بازی شده بود خرس وسط 

اقا میگه گل مردوده  

اخه چی بهت بگم من؟! 

گل صددرصد بدبختا رو رد کردن میگی درست بود؟! 

خوب بود میگفتی من کارشناس داوری نیستم که نظر بدم نه این حرف رو 

تاوقتی این تیم این طوریه من اپامو میزارم عکسای وحید و بس 

این تیم ارزش نداره 

هم استقلال هم پرسپولیس سیاسی برن پی کارشون 

از فوتبال ایران کم کم دارم ضده میشم 

تنها دلیل فوتبال دوستیم اول بابامه دوم وحید طالبلوئه  

بازیکنای بی تعصب و غیرت دوتا تیم رو بگو 

چرا باید فرهاد گل بزنه در صورتی که این همه جوون تو زمینن؟! 

چرا باید کریم گل بزنه؟!  

۲۰تا اوسکل افتادن وسط و توپ بازی میکنن 

اگه این دوتا نبودن که باید در دوتا تیمو تخته میکردن 

انگاری زمین فوتبال سالن مده 

همشون کلی چسب و ادامس رو اون موهاشون  زدن که تااخر بازی موهاشون نخوابه  

۵۰۰-۶۰۰ میلیون میگیرید که برید زمین و خودتونو نشون بدید تا بیرون تو خیابون که میرید چند نفر ازتون شماره بگیرن؟! 

خاک تو سر بی تعصب همتون که بااحساسات ۷۰ میلیون بازی میکنید 

نظرات 2 + ارسال نظر

خیلی گلی

میثم 1389/12/07 ساعت 19:30 http://tanhayshab.blogfa.com

عشق است استقلال

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد