استقلال

این وبلاگ برای ابی ها است پس شما قرمز عزیز واردنشوید

استقلال

این وبلاگ برای ابی ها است پس شما قرمز عزیز واردنشوید

طالب لو

023598.jpg

 

نظرات 3 + ارسال نظر
شوهر ننت 1386/10/16 ساعت 11:58

سلام بر زیر خوابهای پرسپولیس
خوب واسه پرسپولیسیها ساک میزنی
یادم باشه بیارمت تو تیم عضوت کنم تا بچه ها رو شارژ کنی

سلا م خوشگله خوبی؟ چه خبر؟ زمستون با آب وهوای یخیش
خوش میگذره ؟عزیزم چرا به ما سرنمی زنی ؟

منتظرتم فعلا بای

قاصدک آبی 1387/06/24 ساعت 22:11

سلام داداش وحید خوبی منم قاصدک آبی قاصدک آبی دل شکسته دلم شکسته از این آدم هایی که فکر میکنند عاشق استقلال هستند
تا حالا فکر کردی دل چند میلیون نفر استقلالی برای تو و تیم استقلال می تپه
تا حالا فکر کردی اشک چند نفر برای تو و استقلال وقتی که می بازید می باره
داداشی من بهم یه قولی بده قول بده که استقلال رو تو قهرمان کنی تا همه ی ایرانی ها بفهمند که تو تک ستاره هستی
بهم قول مردونه بده
چون معلوم نیست تا یک سال دیگه زنده باشم دکتر ها امید زندگی کردن رو ازم گرفتن حداقل تو بهم امید زنده بودن رو بده جون خواهر کوچکترت.
<خدا نگهدار گل من دارم از این دنیا میرم
بیت بعدیش رو خودت بگو.
دوستدار همیشگی تو و استفلال
قاصدک آبی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد