استقلال

این وبلاگ برای ابی ها است پس شما قرمز عزیز واردنشوید

استقلال

این وبلاگ برای ابی ها است پس شما قرمز عزیز واردنشوید

فیروز

فیروز کریمی یه هفته دیگه سرمربی استقلاله

اس اس اث میلان

سلام

دلم می خواد داد بزنم و بگم بابا استقلالی ها راه پرسپولیسی هارو نرید و یه اسطوره مثل حجازی رو خراب نکنید(همون طوری که پروین رو ضایع کردند)

 توی یه جمعی مختلط بودیم  خانومی گفت : مردونگی وجود نداره که یه دفعه پسری بلند شدو گفت : دیدی سلام من رو هم بهش برسون....

واقعا هم اگر دیدیدسلام من و اون پسره رو بهش برسونید

طالب لو=عمرمن

امروز فهمیدم که شفیع زاده ها به فیروز گفتند :

    بیا عذر خواهی کن و برو!!!!!!!!!

مرفاوی هم با اهوازی ها تموم کرد .

مجیدی گفته: پرسپولیس با تکنیکش میبره نه با شانس !!!!( بشنو و باور نکن )

شفر هم ادعا کرده من با ایران قرارداد بستم.

فتح ا.. زاده گفته گزینه خارجی ما شفر بود که ما به خاطر تیم ملی گذشتیم..

طالب لو

اگر شما هم طرفدار طالب لو هستید همراه همیشگی من باشید چون یه عالمه عکس از طالب لو دارم.......

طالب لو =عشق ........

 این عکس طالب لو (عشق منه)


اینم عکس طالب لو

                                                راستی نظر فراموش نشه !!!!!!!!!

طالب لو

چند تا عکس جدید از طالب لو

اینم یه عکس از اتحاد استقلالی ها

اگر می خواهید لینکتون کنم نظر بدید!!!!!!!!!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کریمی

دیروز خبری شنیدم  که می گفت :

     جباری گفته حجازی بی خودی به من شک کرده !!!!!!! 

    خبر دوم می گفت رای کمیته انضباطی به نفع اهوازی ها بوده و از اون طرف هم کریمی گفته من اهواز برو نیستم و درضمن اهوازی ها با مربی ما (مرفاوی) هم مذاکره کردند البته به خواسته جلالی این یعنی اینکه مرفاوی رو می دیم کریمی رو می گیریم .

پرسپولیسی ها برد دقیقه اخر بهشون مزه داده چون قطبی گفته حق ما برد بود !!!!!!!!

طالب لو

فقط عکس رو حال می کنی؟

لوک خوش شانس....

دیگه نگید قطبی بگید لوک خوش شانس

بابا عجب شانسی دارند ما توی دقیقه ۴:۴۵ ۹ ازسپاهان گل می خوریم ولی اینا گل می زنند خداییش حقشون برد نبود مساوی عادلانه ترین نتیجه برای دوتا تیم بود ....

حالا بگذریم !!!

ولی بازم بازی طالب لو رو حال کردید ؟

 

ما ششم جدولیم و افتخار هم میکنیم و مثل بعضی ها هی نمی ترسیم که نکنه یه تیم دیگه که چندتا بازی نکرده بازیهاش روببره وبیاد اول بشه !!!!!!!

تازه مدیرعاملشون هم می ره زیراب اون تیم رو میزنه که از ایگ بذاریدشون بیرون !!!

ما مردیم و زیراب زنی رو عین نامردی میدونیم

لنگی

به امید خدا امروز پرسپولیس می بازه ....

                                             الهی که دایی حالشون رو بگیره  ......

                                                                              دیروز بازی طالب لو رو حال کردید ...