استقلال

این وبلاگ برای ابی ها است پس شما قرمز عزیز واردنشوید

استقلال

این وبلاگ برای ابی ها است پس شما قرمز عزیز واردنشوید

استقلال

استقلال

 

                                          

نظرات 11 + ارسال نظر
حمید رضا 1386/09/07 ساعت 21:04

حمید رضا 1386/09/07 ساعت 21:16

ببین گفته بودم که به خاطر وحیدطالب لو
باید یه مطلب از قرمزها بنویسم
نصرتی برای همون بود
جریان حاج احمد رو هم گفتم
من تو ایرانی ها چند تا رو دوست دارم
۱)محمد نوازی
۲)منصوریان
۳)فرشاد پیوس
۴)عابدزاده
۵)ریلکسیشن وحید چون بچه محلم بوده همین وبس
۶)عماد رضا
۷)خدا بیامرز مدیر روستا
۸)لوینیان
چون با معرفتن انقدر که از وحید دم میزنی بدون بچه خرمدشت کرجه روزی چند بار تو شریعتی می دیدمش حال اون بالاها می پره
من نه قرمزم نه آبی
از فوتبال ایران تنفر دارم از موضوعات هم حذفش می کنم
از من ناراحت نباش .

حمید رضا 1386/09/07 ساعت 23:13

ببین اشتباه نکن اون خرمدشتی بود ومن مهرشهری
خواهش می کنم محله ام رو یکی نکن
این طوری بگم که دقیقا اسم تیمش یادم نیست ولی
می گفتن پارتیش خیلی کلفته که زمین ۱ شریعتی
تمرین می کنه اونم تنهایی نمی دونم کدوم از فامیلاش آدم
با نفوذی که اون طور بود
بالاخره گلر خوب گلر دیگه رو می شناسه عسلم .

احسان 1386/09/08 ساعت 12:53 http://www.e2f.blogsky.com

سلام به پریسا خانوم
شما نباید فکر بد بکنین
بعدش هم شما فقط یک سال از من بزرگترید
از اینها بگذریم...
از اینکه شما هم مثل من رشته تجربی رو انتخاب کردین خیلی خوشحال شدم چون منم دوم تجربی هستم
شما چطوری ۱۷ سال سن دارین و دوم تجربی هستین؟؟؟؟
در ضمن من در نمرات میان ترم اول شدم شما چطور؟؟؟؟
اگه بهم دوباره سر زدی منو یه دنیا خوشحال کردی
فعلا خداحافظ

سلام پریسا خانم

وبلاگ قشنگی داری

ممنون که به من سر زدی

بازم پیش ما بیایاااااااا

فهلا

بابای

حمید رضا 1386/09/08 ساعت 14:14

نه من پستم هافبک نفوذی بود
اما با درورازه بانهای تیم رابطه خوبی داشتم و دارم
چون همیشه با هاشون سر پنالتی کل میانداختم
این بود که بیشتر با هاشون میپریدم و از جیک و پیکشون
خبر داشتم چند بار که با هم بودیم اونا یه چیزایی از طالب لو
می گفتن شاید ندونی ولی یه حس ذاتی حسودی تو همه
گلرها هست خوب رفیقهای منم استثنا نبودن
راستی به خاطر یه کاری شاید تا فردا بعد از ظهر نباشم
سوال دیگه داشتی بپرس میام جواب می دم
یادت نره که گل ها همیشه یه صاحب دارن...

حمید رضا 1386/09/08 ساعت 16:35

خدا پدر اول ایرانسل بساز و بعد لب تاپ بساز رو بیامرزه
چه قدر باحاله اینها راحت تو اینترنتم ببینم میتونم از این
رفیقمون بپیچونمش یا نه
اما گلا نه ٬ گل٬ شاید یه روزی ببینیش (وحید رو می گم )
بپرس بازی وحدت ـ تلاش رو یادشه اون روز وحدت گلرش
نیومده بود مربی وحدت کلی ... مالی طرف رو کرد که وایسته
تو گلشون اونم با یه خورده ناز قبول کرد یادمه یه زیر تاق خورد
ولی ۱۰ تا موقعیت رو راحت گرفت حتما یادشه صاحب اون گل
کی بود چون همین چند وقت پیش تو ختم یکی از تماشاگرهای
پرسپولیس ـ استقلال (همین فصل) بعد مدتها خیلی خوب صاحب اون گل رو شناخت.

با عرض سلام و خسته نباشید

از سایت بازار روز مزاحمتون میشم
Www.BazareRoz.Com
وبلاگ خوبی دارید برای همین میخواستم اگه مایل بودید تبادل لینک کنیم

در صورت تمایل آدرس سایت ما با عنوان آهنگ های ایرانی عربی و خارجی

در وبلاگ خودتون بذارید بعد در سایت به قسمت تماس با ما رفته وآدرس وبلاگ خودتونو به من بدین تا منم لینکتون کنم
موفق باشید
در ضمن آیدی منو اگه خواستین ادد کنید ShahlaOk
با تشکر

عشق هرچی استقلالیه دمت گرم برای وبلاگت خوب یا بد کاری ندارم اگه تونستی یه سری به وب ما هم بزن

احمد 1388/01/15 ساعت 10:21

سلام .پریسا خانم

دم هرچی ابی دوست وابی پرسته گرم

oh are veb khobi dari parisa mis ama jadid taresh kon

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد